برای افغانستان دیدار نمود دوکتور مصطفی مستور وزیر اقتصاد کشور با آقای عبدالله الدردری رییس جدید التقرر برنامه انکشافی ملل متحد

hurmat
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۳/۷ - ۹:۱
image

در این دیدار نخست، دوکتور مصطفی مستور وزیر اقتصاد کشور تقرر آقای عبدالله الدردری را در این سمت تبریک گفته و تجارب شان را برای سمت دهی منظم فعالیت برنامه انکشافی ملل متحد (UNDP )موثر دانسته و هم چنان از تمرکز این اداره به اهداف انکشافی پایدار افغانستان اظهار خوشی نموده و به ادامه همکاری ها تخنیکی و مالی از اهداف انکشافی پایدار تاکید نمودند.
بعداً آقای الدردری ضمن تشکر از توجه رهبری این وزارت به فعالیت هماهنگ در بخش اهداف انکشاف پایدار، تعهد سپرد که پروگرام انکشافی سازمان ملل متحد نظر به گذشته همکاری های بیشتر تخنیکی و مالی را در بخش اهداف انکشاف پایدار خواهد داشت.
.در اخیر وزیر اقتصاد کشور از کمک ها و فعالیت این سازمان در افغانستان و مخصوصاً برای وزارت اقتصاد تشکری نموده و به موثریت آن تاکید کردند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۲
Background image

الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، طی ملاقات شان با تاکا یوشي کورومیا سفیر جاپان برای افغانستان و پیرامون بهبود همکاری های دوجانبه اقتصادی، تداوم و توسعه کمک های بشری صحبت نمودند

در این ملاقات، سفیر جاپان برای افغانستان پیرامون کمک مالی (۱۰) ملیون دالر دولت جاپان برای حمایت از مبارزه با کشت مواد مخدر و تطبیق پروژه های بدیل کشت کوکنار به منظور حمایت دهاقین، فراهم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل با الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد ا.ا.ا. ملاقات نمود

درین‌ ملاقات در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه اقتصادی و تجارتی افغانستان و چین، اهمیت اقتصادی و ترانزیتی دهلیز واخان، علاقمندی شرکت های چینی به سرمایه گذاری در افغانستان، افزایش حجم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
Background image

هیئتی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد ا.ا.ا در چهارمین نشست مجمع همکاری های بین المللی ترانس هیمالیا کشور چین اشتراک کردند

این نشست با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف پیرامون بحث و پیدا کردن راه حل های مناسب در مبارزه مشترک با چالش های محیط زیستی، چگونگی تعامل انسان با طبیعت و تشریک نتایج توسعه. . .

BACK TO NEWS