جلسۀ هماهنگی  پروژۀ اشتغالزایی در وزارت اقتصاد

sediqi
پنجشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۱ - ۹:۳۲
جلسۀ هماهنگی  پروژۀ اشتغالزایی در وزارت اقتصاد

جلسۀ هماهنگی  پروژۀ اشتغالزایی در وزارت اقتصاد

 

امروز چهارشنبه تاریخ20 سنبله نشست ربعوار پروژۀ اشتغالزایی با حضور نمایندگان  نهادهای ذی‌دخل، تحت ریاست محترم محمد اسماعیل رحیمی معین مسلکی وزارت اقتصاد تدویر یافت.

در این جلسه، موضوعاتی مانند:

  1. پروسۀ استخدام کارمندان این پروژه
  2. موضوع اداری، سیسم سازی و تدارکات
  3. موضوع مصرف بودجه ، دست آوردها، پیشرفت ها و همچنان چالش های موجود بر سر راه تطبیق این برنامه بحث گردید.

در نشست تأکید صورت گرفت که تمام پروسه ها باید شفاف و در مشوره با نهادهای مرتبط صورت گیرد.

جلسۀ هماهنگی  پروژۀ اشتغالزایی در وزارت اقتصاد

موضوع استخدام که همراه با مشکلات در برخی ادارت بود، اذعان گردید که باید این پروسه تسریع شود تا کارها از حالت ایستایی به حالت عملیاتی و اجرایی برسد.

پروژۀ (ایزوکار) یک برنامۀ اشتغالزایی برای مهاجرین عودت کننده از کشورهای همسایه می باشد که  و ولایت های که بیشترین عودت کننده را دارد، به هدف بهبود زندگی عودت کننده ها تطبیق می گردد. ابتکار عملیاتی شدن این برنامه زا وزارت اقتصاد دارد و همراه با وزارت های خارجه، انکشاف دهات، مهاجرین و عودت کننده گان، ادارۀ ارگان های محلی، شاروالی کابل  تطبیق می نمایند. این پروژه به مدت پنج سال است و احتمال تمدید آن نیز وجود دارد. بانک جهانی این برنامه را تمویل می نماید و  انتظار می رود تا 40 میلیون دالر از طریق این پروژه به مصرف برسد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۴
Background image

به منظور رسیده گی به مشکلات کوچی ها و متضررین ناشی از برفباری ها و باران های اخیر جلسه هماهنگی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با اشتراک مسئولین ادارت ا.ا.ا و نماینده گان 42 موسسه داخلی و خارجی تدویر گردید

سرپرست وزارت اقتصاد ضمن خوش آمدید به اشتراک کننده گان جلسه پیرامون تغیرات اقلیمی و حوادث اخیر طبیعی طی سالروان بحث نموده از همکاری موسسات غیردولتی و نهاد های امداد رسان به متضررین زلزله. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت اقتصاد محترم الحاج قاری دین محمد حنیف با پروفیسور هنس دوبه مشاور ارشد کمیته نظارتی پارلمان آلمان برای افغانستان و رئیس اسبق بخش بین المللی جی ای زیت و تیم همراه شان ملاقات نمودند

محترم قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد با پروفیسور هنس دوبه مشاور ارشد کمیته نظارتی پارلمان آلمان برای افغانستان و رئیس اسبق بخش بین المللی جی ای زیت و تیم همراه شان که متشکل از. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۹
Background image

سرپرست وزارت اقتصاد محترم الحاج قاری دین محمد حنیف با خانم های کیونگ جون رئیس عمومی دفتر UNHCR برای آسیا و اقیانوس آرام و هیئت همراه شان ملاقات نمودند.

قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد با خانم های کیونگ جون رئیس عمومی دفتر UNHCR برای آسیا و اقیانوس آرام و هیئت همراه شان، آقای لیوناردزولو رئیس دفتر UNHCR برای افغانستان، خانم. . .

BACK TO NEWS