حشرعمومی به هدف نهال شانی و پاک کاری در وزارت اقتصاد

sediqi
شنبه ۱۳۹۸/۱/۳ - ۱۶:۱۶
image

حشرعمومی به هدف نهال شانی و پاک کاری در وزارت اقتصاد

 امروز یک شنبه مؤرخ 3 حمل 1398 خورشیدی، برنامۀ پاک کاری و نهال شانی با حضور جلالتمآب محترم دکتور محمد اسماعیل رحیمی معین مسلکی،  روئسا، آمرین وکارمندان در وزارت اقتصاد برگزار گردید.

این برنامه که در دو شیفت پیش از ظهر و بعد ظهر راه اندازی شده بود، تمام منسوبان وزارت اقتصاد، به طور حشر و داوطلبانه حضور یافتند. حاضران در حشر عمومی، دفاتر، دهلیزها، باغچه‌ها، صحن حویلی، راه‌روها و سایر اماکن محوطۀ وزارت اقتصاد را در هر دو تعمیر(شهرنو و چهارراهی ملک اصغر) تنظیف و پاک کاری نمودند.

همچنان به ده‌ها اصله نهال  زینتی و مثمر را در پارک صحن وزارت اقتصاد غرس نمودند  و برای کشور عزیز افغانستان از بارگاه خداوند (جل جلاله) صلح، امنیت رفاه و سرسبزی را استدعا نمودند.

imageimagesadiqsadiq

 

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۲
Background image

الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، طی ملاقات شان با تاکا یوشي کورومیا سفیر جاپان برای افغانستان و پیرامون بهبود همکاری های دوجانبه اقتصادی، تداوم و توسعه کمک های بشری صحبت نمودند

در این ملاقات، سفیر جاپان برای افغانستان پیرامون کمک مالی (۱۰) ملیون دالر دولت جاپان برای حمایت از مبارزه با کشت مواد مخدر و تطبیق پروژه های بدیل کشت کوکنار به منظور حمایت دهاقین، فراهم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل با الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد ا.ا.ا. ملاقات نمود

درین‌ ملاقات در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه اقتصادی و تجارتی افغانستان و چین، اهمیت اقتصادی و ترانزیتی دهلیز واخان، علاقمندی شرکت های چینی به سرمایه گذاری در افغانستان، افزایش حجم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
Background image

هیئتی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد ا.ا.ا در چهارمین نشست مجمع همکاری های بین المللی ترانس هیمالیا کشور چین اشتراک کردند

این نشست با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف پیرامون بحث و پیدا کردن راه حل های مناسب در مبارزه مشترک با چالش های محیط زیستی، چگونگی تعامل انسان با طبیعت و تشریک نتایج توسعه. . .

BACK TO NEWS