سفر سرپرست وزارت اقتصاد به ولایت پروان

hurmat
پنجشنبه ۱۳۹۹/۷/۳ - ۲۱:۴۷
image

داکتر کریمه حامد فاریابی سرپرست و نامزد وزیر وزارت اقتصاد به ولایت پروان سفر نموده وبا معیت دگر جنرال فضل الدین عیار والی ولایت پروان، ساختمان مکتب شش صنفی الجهاد تتمن‌دره  را که به ارزش ۱۵۰ هزار دالر از کمک‌های کشور هندوستان و از طریق پروژه‌های انکشافی با تاثیرات بلند تمویل گردیده است،  به بهره برداری سپرد.

 همچنان سرپرست وزارت اقتصاد ،  ۷۸۹ بستۀ غذایی را که ارزش مجموعی آن به 38 هزار دالر  می‌رسد، به خانواده‌های آسیب‌دیده از سیلاب‌های اخیر توزیع نمود. این بسته‌ها در هماهنگی با مؤسسات غیر دولتی اسلامیک ریلیف و جمعیت کمک‌های انسانی تهیه شده بود.

سرپرست وزارت اقتصاد از کمک‌های صورت گرفته توسط نهادهای دولتی و غیر دولتی اظهار سپاس نموده و وعده سپرد که در قسمت هماهنگی کمک‌ها از طریق مؤسسات غیر دولتی و مؤسسات تمویل کننده به منظور اعمار سرپناه و زیر ساخت‌ها برای متضررین از هیچ گونه تلاش دریغ نخواهد کرد..

در ادامه دگر جنرال فضل الدین عیار والی ولایت پروان روی چگونه‌گی رسیدگی به متضررین سیلاب‌های اخیر و کمک نهادهای دولتی و غیر دولتی صحبت نموده و از توجه سرپرست وزارت اقتصاد و سایر نهادهای مددرسان به نمایندگی از حکومت محلی پروان ابراز قدردانی کرد.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۲
Background image

الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، طی ملاقات شان با تاکا یوشي کورومیا سفیر جاپان برای افغانستان و پیرامون بهبود همکاری های دوجانبه اقتصادی، تداوم و توسعه کمک های بشری صحبت نمودند

در این ملاقات، سفیر جاپان برای افغانستان پیرامون کمک مالی (۱۰) ملیون دالر دولت جاپان برای حمایت از مبارزه با کشت مواد مخدر و تطبیق پروژه های بدیل کشت کوکنار به منظور حمایت دهاقین، فراهم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل با الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد ا.ا.ا. ملاقات نمود

درین‌ ملاقات در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه اقتصادی و تجارتی افغانستان و چین، اهمیت اقتصادی و ترانزیتی دهلیز واخان، علاقمندی شرکت های چینی به سرمایه گذاری در افغانستان، افزایش حجم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
Background image

هیئتی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد ا.ا.ا در چهارمین نشست مجمع همکاری های بین المللی ترانس هیمالیا کشور چین اشتراک کردند

این نشست با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف پیرامون بحث و پیدا کردن راه حل های مناسب در مبارزه مشترک با چالش های محیط زیستی، چگونگی تعامل انسان با طبیعت و تشریک نتایج توسعه. . .

BACK TO NEWS