پیام تعزیت دوکتور کریمه حامد فاریابی وزیر اقتصاد در پیوند به شهادت عبدالمنان سعیدی رییس اقتصاد ولایت لوگر

habibi_admin
یکشنبه ۱۴۰۰/۲/۱۹ - ۸:۴۷
image

با تالم فراوان اطلاع یافتم که محترم عبدالمنان سعیدی رییس اقتصاد ولایت لوگر از سوی تفنگداران ناشناس به شهادت رسیده است.

این رویداد غم‌انگیز را به خانواده‌ی آقای سعیدی و خانواده‌ی اقتصاد، تسلیت عرض نموده، برای شهیدسعیدی از درگاه ایزد منان بهشت‌برین و برای بازماندگانش صبر ایوبی استدعا دارم.

دشمنان قسم خورده‌ی مردم افغانستان قصد دارند با اعمال شوم و خلاف ارزش‌های دینی و اسلامی خود، در ماه مبارک رمضان یکی پی دیگر، مردم ما را به ماتم عزیزان شان بنشانند.

این رویداد المناک را محکوم می نمایم و اطمینان دارم که نیروهای شجاع امنیتی و کشفی عاملان این رویداد را شناسایی و به پنجه‌ی قانون می سپارند.

آقای سعیدی از همکاران مستعد، متخصص و با تجربه‌ی ما در وزارت اقتصاد بودند که پس از پیوستن شان به خانواده‌ی اقتصاد، در بُعد اقتصادی به ولایت لوگر روح تازه بخشیدند.

نبود آقای سعیدی ضایعه‌ی بزرگ است .

روح شان شاد، یادشان انوشه

 

لوگر ولایت اقتصاد باشلیغی عبدالمنان سعیدی شهادتی مناسبتی بیلن اقتصاد وزیری دوکتور حامد فاریابی نینگ قیغوداش‌لیک پیامی

افسوس بیلن لوگر ولایتی‌نینگ اقتصاد باشلیغی عبدالمنان سعیدی‌نینگ قورالی ناتنیش کیشی‌لر تامانیدن شهید ایتیلگنی‌‌دن خبر بولدیم.

اوشبو قیغولی واقعه‌نی سعیدی جناب‌لری‌نینگ عایله اعضاسی و اقتصاد عایله‌سی‌گه تسلیت دیب، اونگه تینگری تعالی درگاهی‌دن بهشت و قالگن‌لری‌گه چیدم تیله‌یمن.

افغانستان یاولری مبارک رمضان آیی کون‌لری‌ده خلق‌میزنی عزیزلرینی قیغوسیده قوییشگه قصد قیلگن‌لر.

اوشبو واقعه‌نی قتتیق قاره‌لب، جسور کشفی و خوفسیزلیک کوچ‌لریمیز اونگه قولی بار کیشی‌لرنی تاپیب و قانون‌گه تاپشیریشی‌گه ایشانه‌من.

جناب سعیدی اقتصاد وزیرلیگی‌ده بیزنی ایش بیلرمان و متخصص کیشی‌لریمیزدن بیری ایدی و اونی فعالیت‌لری لوگر ولایت اقتصادی اوچون اونملی ایدی.

جناب سعیدی‌نینگ یوق‌لیگی کته بیر یوقاتیش دیر

روحی شاد و یادی گرامی بولسین.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۲
Background image

الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، طی ملاقات شان با تاکا یوشي کورومیا سفیر جاپان برای افغانستان و پیرامون بهبود همکاری های دوجانبه اقتصادی، تداوم و توسعه کمک های بشری صحبت نمودند

در این ملاقات، سفیر جاپان برای افغانستان پیرامون کمک مالی (۱۰) ملیون دالر دولت جاپان برای حمایت از مبارزه با کشت مواد مخدر و تطبیق پروژه های بدیل کشت کوکنار به منظور حمایت دهاقین، فراهم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل با الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد ا.ا.ا. ملاقات نمود

درین‌ ملاقات در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه اقتصادی و تجارتی افغانستان و چین، اهمیت اقتصادی و ترانزیتی دهلیز واخان، علاقمندی شرکت های چینی به سرمایه گذاری در افغانستان، افزایش حجم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
Background image

هیئتی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد ا.ا.ا در چهارمین نشست مجمع همکاری های بین المللی ترانس هیمالیا کشور چین اشتراک کردند

این نشست با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف پیرامون بحث و پیدا کردن راه حل های مناسب در مبارزه مشترک با چالش های محیط زیستی، چگونگی تعامل انسان با طبیعت و تشریک نتایج توسعه. . .

BACK TO NEWS