کمیته تخنیکی انسجام امور مؤسسات غیردولتی تشکیل جلسه داد؛

habibi_admin
چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۱۳ - ۹:۳۴
image

کابل ۱۳حوت ۱۳۹۹

کمیته تخنیکی انسجام موسسات غیردولتی با اشتراک اعضای کمیته یادشده در تالار جلسات وزارت اقتصاد تدویر یافت.

در نخست احمد ریاض صدیقی رییس انسجام موسسات غیردولتی وزارت اقتصاد!؛ روی نقش مؤسسات غیردولتی در تطبیق برنامه‌ها و پروژه‌های بشر دوستانه و عامه‌المنفعه در افغانستان صحبت نموده و بالای مطابقت فعالیت‌های مؤسسات با نیازمندی‌های مبرم مردم و اهداف و اولویت‌های انکشافی و اجتماعی دولت و تقویت هماهنگی بیشتر میان مؤسسات و ادارات سکتوری تاکید کرد.

همچنان در این جلسه؛ روی محوریت طرح تعدیل قانون مؤسسات غیردولتی، طرح مسوده پالیسی جلوگیری از پو‌ل‌شویی و تمویل تروریزم و امضای قرار دادها وتفاهم‌نامه‌ها میان مؤسسات غیردولتی و ادارات سکتوری بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در اخیر اشتراک کننده‌گان با خرسندی از روی‌کرد و روحیه نظرخواهی و مشارکتی وزارت اقتصاد با همه جوانب ذیدخل، از رهبری وزارت اقتصاد قدر دانی نموده و نظریات خویش را پیرامون طرح مسوده قانون مؤسسات و پالیسی جلوگیری از پول شویی ابراز داشتند.

 

 

 

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۲
Background image

الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد، طی ملاقات شان با تاکا یوشي کورومیا سفیر جاپان برای افغانستان و پیرامون بهبود همکاری های دوجانبه اقتصادی، تداوم و توسعه کمک های بشری صحبت نمودند

در این ملاقات، سفیر جاپان برای افغانستان پیرامون کمک مالی (۱۰) ملیون دالر دولت جاپان برای حمایت از مبارزه با کشت مواد مخدر و تطبیق پروژه های بدیل کشت کوکنار به منظور حمایت دهاقین، فراهم. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۹:۵۰
Background image

آقای ژاو شینگ، سفیر چین مقیم کابل با الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد ا.ا.ا. ملاقات نمود

درین‌ ملاقات در مورد تحکیم همکاری های دوجانبه اقتصادی و تجارتی افغانستان و چین، اهمیت اقتصادی و ترانزیتی دهلیز واخان، علاقمندی شرکت های چینی به سرمایه گذاری در افغانستان، افزایش حجم. . .

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۲:۳۷
Background image

هیئتی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف وزیر اقتصاد ا.ا.ا در چهارمین نشست مجمع همکاری های بین المللی ترانس هیمالیا کشور چین اشتراک کردند

این نشست با حضور وزرا و مقامات عالی رتبه کشورهای مختلف پیرامون بحث و پیدا کردن راه حل های مناسب در مبارزه مشترک با چالش های محیط زیستی، چگونگی تعامل انسان با طبیعت و تشریک نتایج توسعه. . .

BACK TO NEWS