الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با آقای محمد عبدالسلام رئیس عمومی دفتر برک در افغانستان و جیروم اوبیریت رئیس اجرایی جهانی مؤسسه برک(Brac) و هیئت همراه شان دیدار و ملاقات نمودند.

sediqi
سه‌شنبه ۱۴۰۱/۴/۷ - ۱۶:۲۴
moec

امروز سه شنبه مورخ ۷/۴/۱۴۰ هـ.ش مطابق ۲۹/ ذی‌القعده ۱۴۴۳هـ.ق ساعت 11:30 قبل از ظهر الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با آقای محمد عبدالسلام رئیس عمومی دفتر برک در افغانستان و جیروم اوبیریت رئیس اجرایی جهانی مؤسسه برک(Brac) و هیئت همراه شان دیدار و ملاقات نمودند.

موسسه برک از سال 2002 بدینسو در بخش های انکشافی، ارتقای ظرفیت و اموزش های مسلکی و تخصصی کار می نماید و همیشه در هماهنگی با ادارات دولتی در افغانستان عرضه خدمات نموده است. این موسسه در اداره گذشته نظر به مشکلات امنیتی نمی توانست در نقاط دور دست کشور عرضه خدمات نماید ولی اکنون با آمدن امنیت سرتاسری و در عین حال فقر واگیر و بیکاری زیاد مای می توانیم در هماهنگی با وزارت اقتصاد در نقاط مختلف افغانستان پروژهای انکشافی و عام المنفعه خویش را تطبیق نمائیم، همچنان موسسه برک پروژهای را که از طرفUNDP گرفته است که با تطبیق این پروژها در حدود 88 هزار نفر در افغانستان در بخش های مختلف به خصوص در قسمت آموزش از ان مستفید خواهند شد

moec

از جانب دیگر سرپرست وزارت اقتصاد برای مسوولین موسسه برک وعده سپرد با توجه به سابقه کاری این موسسه وزارت اقتصاد منحیث نهاد هماهنگی کننده فعالیت انجوها در کشور آمده هرنوع همکاری در راستای تطبیق پروژهای انکشافی و آموزشی از سوی موسسه متذکره خواهد بود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ - ۱۴:۵۴
Background image

به منظور رسیده گی به مشکلات کوچی ها و متضررین ناشی از برفباری ها و باران های اخیر جلسه هماهنگی تحت ریاست الحاج قاری دین محمد حنیف سرپرست وزارت اقتصاد با اشتراک مسئولین ادارت ا.ا.ا و نماینده گان 42 موسسه داخلی و خارجی تدویر گردید

سرپرست وزارت اقتصاد ضمن خوش آمدید به اشتراک کننده گان جلسه پیرامون تغیرات اقلیمی و حوادث اخیر طبیعی طی سالروان بحث نموده از همکاری موسسات غیردولتی و نهاد های امداد رسان به متضررین زلزله. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۲
Background image

سرپرست وزارت اقتصاد محترم الحاج قاری دین محمد حنیف با پروفیسور هنس دوبه مشاور ارشد کمیته نظارتی پارلمان آلمان برای افغانستان و رئیس اسبق بخش بین المللی جی ای زیت و تیم همراه شان ملاقات نمودند

محترم قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد با پروفیسور هنس دوبه مشاور ارشد کمیته نظارتی پارلمان آلمان برای افغانستان و رئیس اسبق بخش بین المللی جی ای زیت و تیم همراه شان که متشکل از. . .

دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۹
Background image

سرپرست وزارت اقتصاد محترم الحاج قاری دین محمد حنیف با خانم های کیونگ جون رئیس عمومی دفتر UNHCR برای آسیا و اقیانوس آرام و هیئت همراه شان ملاقات نمودند.

قاری دین محمد حنیف، سرپرست وزارت اقتصاد با خانم های کیونگ جون رئیس عمومی دفتر UNHCR برای آسیا و اقیانوس آرام و هیئت همراه شان، آقای لیوناردزولو رئیس دفتر UNHCR برای افغانستان، خانم. . .

BACK TO NEWS